Gdańsk

Korzenna 33/35

Ratusz Staromiejski

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Scientific Advertising autor: Hopkins Claude
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

Scientific Advertising

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Martino Fine Books
ISBN: 978-16-14-27923-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 116
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
16,80 zł 16,00 zł

2016 Reprint of the 1923 edition. Full facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. "Scientific Advertising" is cited by many advertising and marketing personalities (such as David Ogilvy, Gary Halbert and Jay Abraham) as a "must-read" book. David Ogilvy wrote that "Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." The book is cited as being the original description of the process of split testing and of coupon based customer tracking and loyalty schemes. In the book, Hopkins outlines an advertising approach based on testing and measuring. In this way losses from unsuccessful ads are kept to a safe level while gains from profitable ads are multiplied. Or, as Hopkins wrote, the advertiser is "playing on the safe side of a hundred to one shot". The book also contains information on how to write advertising that sells.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Gdańsk akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier