ksiazka tytuł: Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Humanitas
ISBN: 978-83-66165-21-2
Wydanie: 1, 2018 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
23,00 zł 21,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.